Våld...

Fy vad jag är arg på allt oprovocerat våld som sker i vårt land!

Jag känner mig redan idag rädd för min älskade Karl när jag ser hur andra pojkar råkar så illa ut när de är ute om kvällar / nätter!

Givetvis är jag rädd för att Moa, Jonna och Matilda oxå ska råka illa ut, men ikväll såg jag ett repotage om en ung pojke som råkat illa ut när 3 killar gav sig på honom och det bara knyter sig i magen på mig.... Stackars han och jag blir så ledsen och rädd.

Vart är vår värld på väg någonstans...

Sen läser man om prinsessan Madeleines Jonas otrohetsaffär med en norska och de är ju inte ensamma om detta oerhörda svek (Tiger Woods bl a) och om en så välkänd man kan vara otrogen, vem är inte det då??!!

Om alla tänkte på att som man bäddar får man ligga, så kanske världen skulle se lite bättre ut.... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0