Välmående barn =)

Så nu har jag varit till bvc med barnen =D

Karl mätte 73 cm och vägde 9 820 gram 8 ½ månad gammal =O Han är klart tyngst av alla och längden är han liiiiiite längre än vad Jonna var vid samma tid och 750 gram tyngre, hi.

Jonna 2 ½ år mätte 93 cm och vägde 13,2 kg. Hon är långsmal sa Lena på bvc.

Visade Lena även bilderna på det Jonna ritat och hon sa att hon hade klarat "testet" för vad en 5 åring ska rita, så nu hoppas jag verkligen att Jonna ärvt min systers oerhört duktiga målar/ritkunskaper och även sin fasters.... Vore så himlans roligt eftersom jag inte ens kan rita en hund utan att jag får frågan av barn om det är en ko =P

När vi kom hem så kom älskade "pappa" hem samtidigt och Karl blev helt överlycklig! De har inte setts sen i söndags juh ♥♥♥

Nu ska här mysas lite =D



Kommentarer
Postat av: Syster & Moster

Tackar för komplimangen ;-)



Tror dock hon kommer slå både faster och moster med hästlängder!



kram

2010-04-15 @ 22:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0