Västerås again...

Nu blir det dusch strax och lite uppiffning och sen bär det mot city för att lämna tillbaka sakerna från igår och sen hem till Iréne på tjejmiddag ;-) Glömde skriva att tröjan Matilda köpte var trasig när hon kom hem, hur surt är inte det då.. Två knappar lossnade när hon knäppte den + att det var ett hål i den *grrr*

Ska bli jättemysigt och kul! Vi ses så sällan, men jag är sååååå trött! Visserligen är vädret urtrist eftersom det blåser och regnar och är gråmulet =(

Tror nog jag ska pigga till mig lite genom att beställa den där Christina Aguilera parfymen sen, det luktade grymt gott! Rekommenderar alla att titta på www.eleven.se innan ni köper smink och annat smått och gott! Bra priser, kul att man får lite "smakprover" på lite olika saker när man beställer.

Vet inte om jag skrev om det där schampoo-provet som jag fick, Philip B är märket.... Hur som 15 ml fick jag och det räcker till ca 2 tvättar.. kändes jättebra när jag använde det så jag gick in för att kolla vad det kostade, ifall jag skulle ta och beställa lite, men OMG 695 kr för 88 ml, helt galet mycket pengar för en liten flaska. Nåja... aldrig mer ever lär jag tvätta håret med så dyrt schampoo iaf, haha!

Nej nu måste jag slänga mig i duschen om jag ska ha en ärlig chans att få på mig make och fixa håret!

Tjo-hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0