Veckans avslut..

Nu är barnen nybadade och ska strax sövas... Johan kämpar på med Karl där uppe och jag och Jonna myser i soffan! Frågade om hon inte ville ha lite välling, då det var kvar i flaskan... Svaret jag fick var... Jag vill ha många ängle = välling. När jag sa att hon fick äta upp det som var kvar först fick jag till svar, Nä du kan äta änglen, haha. Goooooose-gumman!

Jag har verkligen världens bästa familj på alla plan och så mycket att vara tacksam för att man nästan "skäms" när man känner sig depp eller trött på allt, men livet går ju upp och ner och just nu kommer måndags-ångesten..... Jag älskar verkligen att ha min familj hemma <3

Imorgon kommer lite bilder iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0