www.eleven.se

Haha, nu har mina saker kommit! En jätteskön ansiktsrengöring från Mario B..... tror det är Badesco, men ska låta det vara osagt! Sen så köpte jag två st läppglans med sån där läppförstoringstjossan och hi det fungerade, iaf det ena :-D Dessutom skulle det minska godissuget med mintsmaken som var.. Tänk vad grejer det finns!

Sen hade jag beställt torrschampoo, men gjorde nog missen och tog för ljus färg, men den duger nog iaf, bättre än det jag lånade av svägerskan förut som var vitt :-P

Fick lite småprover med den här gången också, lika spännande och jag fick ett prov på Christina Aguilera och den luktade skitgott, så den ska jag nog ta och köpa mig... Precis min doft ;-)

Nu back to mama life <3


Kommentarer
Postat av: Syster & Moster

Funkade det verkligen? Vad heter det isf?

2010-04-08 @ 07:40:00
Postat av: Gustav

Mhm nice saker, hoppas de fungerar :)

2010-04-08 @ 08:45:13
URL: http://gustavbonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0