Hur kan man stjäla ifrån en kompis familj??....

Kan inte smälta att någon varit in och stulit saker på min gård.... Än mindre att det rör sig om en av mina döttrars kompis/ar!

Jag hoppas och vädjar till alla att vet ni något så berätta.... Låt inte någon som stjäl ifrån en kompis gå "fri"... Nästa gång kanske det är ni som blir av med något!

Att göra polisanmälan var inget lätt val, för jag hoppas och tror på ärligheten och att det som finns kvar av alkoholen skulle lämnas tillbaka, men så blev det inte och nu får utredningen har sin gång...

Det går fortfarande att lösa på annat vis, så vet du något så berätta så kan jag ta tillbaka anmälan och sociala slipper bli inkopplade, för namn på person/erna har jag!

Jag känner mig kränkt, besviken och oerhört ledsen!

Ärligheten vinner ("förhoppningsvis") alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0