Ensamvarg..

Det är nog det sista jag är! Johan ska iväg idag på kick off och sen blir det jobb i Västerås imorgon så han åker vid lunch idag och kommer hem imorgon em.... Jag gillar inte att vara ensam hemma! Många kan tycka att det är skönt att vara ensam, men jag är inte sån... Visst kan jag längta efter att få sova en hel natt och så, men då ska det vara något jag väljer själv ;-) Karl sov för den delen HELA natten i natt! Helt galet underbart, men tror ni att jag sov! Nej då.... jag har sprungit upp flera ggr för att höra om han "levde".... Men jag hoppas på repris på det i natt igen och att jag då kan sova hela natten, fast nu sover jag ju helt själv och då finns risk att jag sover dåligt för det ist =P Får se iaf vad jag hittar på idag, om det blir depp i soffan eller om jag kan hitta på något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0