Jonna 2 år och 9 månader

Vi har verkligen en liten självständig tjej i vår familj...

Vi skrattar många gånger per dag åt att hon skulle klara sig galant om hon skulle bo själv ;-) Kanske skulle städningen bli eftersatt, men hon skulle definitivt överleva =P

Idag när jag satt i vardagsrummet med Karl så hör jag hur vattenkranen började spola i köket och jag ropar på Jonna, vad gör du?? Jonna svarar "Jag sköljer Karls napp" och sen kom hon snabb som blixten med Karls napp och stoppade i munnen på honom, hi.... Undrar så varifrån hon får allt!

Häromdagen så tog hon vällingflaskan, hade i välling, skruvade på korkan hjäpligt och ställde in flaskan i micron... Allt med hjälp av en stol som hon drog genom köket, hi.... Vi har snabbknappar på micron så även detta fixar lilla damen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0