När Livet Inte är Lätt

Tänk vad komplicerat livet kan vara ibland!

Ena dagen är allt rosenskimrande för att nästa vara nattsvart!

Jag pratar inte om mitt eget liv, även om jag ofta åker bergochdalbana, utan om det rent allmänt!

Så lätt att såra andra, utan att egentligen mena det och så lätt att bli sårad och ledsen över andras handlingar! Även om man är liten så kan man faktiskt få ens förälder att må dåligt genom att agera och reagera för ingenting.

När jag var liten så trodde jag att man som vuxen aldrig var ledsen, men som vuxen vet jag idag att det finns lika mycket tårar i en vuxen människa som i en liten, det är bara inte så att man alltid visar hur ledsen man är! <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Älskade du! Ni är så fina, hela familjen. Längtar efter er!

2010-07-20 @ 23:39:24
Postat av: Malin

Vi har en sävsjö clubman =) Vi får ta en campingtur tillsammans!



Hoppas att du har det bra vännen!!! PUSS

2010-07-21 @ 00:23:27
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0