Bara vara .........

Idag njuter jag över att solen lyser lite med sin frånvaro... Jag har en sjuk rethosta och jag känner att jag bara vill hänga i soffan hela dagen idag och jag ska göra det så långt det bara går!

Ibland saknar jag verkligen dagarna när man inte hade barn, när man kunde rå sig själv till 100 %.

Bara att få ligga i soffan hela dagen om man ville, äta när man vill, äta VAD man vill och sova hur mycket man vill och NÄR man vill =P

Så idag ska jag leva lite så..... fast bara nu medans Karl sover sin middagslur, haha!

Idag har jag en sån sjuk längtan efter onyttiga saker att jag kommer få sitta på mina händer för att inte äta ur mina skåp =S



Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm eller inte, hi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DUMMA NUFFS

2010-06-09 @ 13:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0