Dagen efter dagen före

Vilken jättetrevlig midsommarafton vi fick...

Massor med god mat, trevligt sällskap och gott att dricka!

Vi spelade kubb mot kvällskvisten, tjejerna mot killarna! Så klart vann vi tjejer och killarna visade rätt tydigt hur dåliga förlorare de var och började ropa om ändrade spelregler.... Allt för att förhindra att de skulle ha blivit besegrade ;-) Men vi gick därifrån med huvudet högt =P

Johan slocknade rätt tidigt eftersom det var hans tur att gå upp med Karl i morse medans jag, Jenny och Jonas satt i deras husvagn och lyssnade på musik. Underbart härligt och jag bara älskar husvagnslivet =)

Idag blir det en lugn dag och mot kvällen blir det The Boppers och jag är rätt glad att jag ska vara nykter och köra! Hoppas att det blir bra väder och absolut inte så mkt mygg för då blir det inte sååå roligt eftersom det är utomhus! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0