Dagen idag :)

Idag har jag gjort massor och det känns som jag inte har suttit ner många minutrar. Mitt försök att sola i fm gick väldans bra, hi. 6 minuter hann jag få innan Karl vaknade och så går det när man donar och har sig =)

Nu på eftermiddagen så blev det en tripp till Franzéns i Avesta. En mycket rolig liten butik som har kläder och heminredningsprylar och man kan inte komma tomhänt därifrån =P

De har en liten hörna med två fåtöljer och en hög med tidningar och allt som oftast när man är där så sitter nå gubbar och läser tidningar medans frugorna kollar runt, hi. Ser väldigt roligt ut och jag hoppas att jag kan få släpa med mig Johan dit när vi blir gamla =D

Jag införskaffade ett jättesnyggt kuddfodral med texten Amor Vincit Omnia?!?! Tror det stavas så iaf, orkar inte gå och hämta hit det =P Sen blev det en sak man kan sätta över en lampskärm, ska testa och se om det går att sätta på husvagnens lampa. Har tänkt piffa upp vagnen lite och jag ska se om svärmor kanske kan hjälpa mig och sy... Min symaskin fungerar mer än dåligt och jag har länge tänkt mig en ny sådan, men kanske kan jag få det i 40 års present, fast det är låååångt dit ;-P

Nu är barnen nybadade och doftar underbart av Weledas barnduschtvål/schampoo, den rekommenderar jag varmt till alla föräldrar.. Finns inget bättre sortiment för våra små barns kroppar! ♥

Snart blir det stavgång med bästa Karin och kanske kommer svägerskan med också =) Underbart härligt och röra på sig!

Kommentarer
Postat av: Lina

de står inte amor vincit omnia på kudden då??

2010-06-02 @ 19:42:54
Postat av: Malin

Bild på kudden tack.. så jag vet om du ska skicka ner den till mig eller inte ;)

2010-06-03 @ 10:07:23
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0