Datortorsk...

Nu äntligen är min dator inlämnad för reparation.... Hoppas jag får den snabbt, men det kommer tyvärr påverka mina blogg inlägg, i antalet!

Idag har vi varit och fixat pass till barnen iaf 1600 kr fattigare blev vi, men nu är det färdigt inför Kreta resan =P

Karl och Jonna var så duktiga och fastnade till slut på bild. Matilda var nog den som de tog längst tid för ;-) Hon kunde inte låta bli att skratta, haha! Man får INTE le på bilden, hi.

Sen var vi och åt lunch på Pizza Hut.... där efter till E-tuna för att titta på husvagn. Tyvärr kom vi hem utan... Varför ska jag inte gå in här på, men det kändes inte rätt ;-)

Så nu har vi ff ingen vagn, men jag hoppas att vi snart skaffar oss en iaf!

Ha en underbar helg, goa vänner!

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahah, de va ju svårt :P

2010-06-18 @ 22:20:12
URL: http://bbabeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0