Det är kärlek i luften .......

Ska väl erkänna att jag nästan är lite rörd till tårar över dagens bröllop.... eller jag är ju en person som gråter för allt och ingenting och blir lätt rörd...

Jag älskar kärlekssagor och det är verkligen dagens bröllop!

Jag hoppas att ni får en otrolig dag idag Kronprinsessan Victoria och Daniel =))

Jag tror nog inte att jag kan följa bröllopet direkt... utan spelar in det så jag kan titta på det senare i lugn och ro ;-)

Lite pirrande nervös känsla över hur vacker hon kommer bli, vilken ingångsmarsch de ska ha.... Undra om det blir Ockelbo gångmarsch.... eller blir det samma som kungen och drottningen hade... = samma som jag och maken hade ;-) Jag ÄLSKAR den!!!!

Nu blir det att städa vidare och dona lite med tv:n på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0