Det var midsommarhelgen det...

Har haft en riktigt mysig, härlig och rolig midsommarhelg! Helt klart nöjd =)

Igår var först en seeeeg morgon. Även om jag fick sovmorgon, så känns det att man la sig sent!

Vid 13 kom svägerskan iaf och hämtade upp mig och Jenny och såg drog vi till Åsby i Hallstahammar. Det var såååå mycket fint att jag kunde ha köpt upp hela affären..

Nu kom jag dock "bara" hem med. Två lyktor för värmeljus att hänga på altan eller i ett fönster, en insektsfångare i glas, en skylt med en jätteklok text på, ett uuuuuursött förkläde till Jonna, en WC skylt och en glass ;-)

Hittade flera tavlor som var jättefina, men jag vill inte inte köpa utan att Johan godkänt dom =/

Jenny köpte iaf en skiiiitsnygg tavla och jag var så sugen på den jag med, men de kanske får in nån sån till sen nån gång ;-)

Sen på kvällen så drog vi till Norberg och Kärrgruvan, det var The Boppers där. Jonas är kusin med en av inventarierna där, Ingemar. Jättetrevlig kille som vi fick chans och säga "hej" till innan allt började =))

Efter det drog vi hem och stupade i säng. Slitigt att parta som småbarnsföräldrar och vi var säkert inte världens roliglaste för Jenny och Jonas, men jag hoppas att dom förstår oss.... lite iaf =)

Nu skiner solen från en nästan molnfri himmel, så kanske blir det lite sola av idag <3

Ha det bäst!

Hoppppppas min dator kommer i veckan!

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt med sovmorgon!! Jag har märkt att jag verkligen sover då! Hör ingenting, men det dumma är att jag alltid får dåligt samvete...



Förlåt att jag varit dålig på att kommentera och så men livet har varit stressigt...

Puss

2010-06-27 @ 09:35:30
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0