Härliga underbara tisdag!

Idag är en underbar dag som började med sovmorgon till hela kl 7.00. Tack mina små underbara småttingar! ♥

I morse fick jag en enorm längtan efter att min älskade make skulle få semester! Vi har varit tillsammans i 5 ½ år och tillbringat 5 somrar tillsammans, men aldrig haft mer än max 2 veckors semester ihop och jag börjar tycka det är väldans tråkigt! Nu blir det visserligen 1 vecka till Kreta i augusti och sen förhoppningsvis blir det ytterligare 2 veckor i juli, men det vet jag inte än, eftersom han själv inte vet hur det blir med det =((

Man lever ju upp så mycket på sommaren och jag älskar att vara uppe lääääänge när det är ljust ute och solen skiner eller då är den väl på nedgång, men ändå ;-)

Nu blir det rätt tidiga kvällar ändå bara för att de små vaknar tidigt även om det är helg =)

Nu är det dagisdags för hela slanten!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0