Helg, helg, helg...

Natten har varit helt okej och morgonen ännu mer okej, båda barnen sov till 7.20, helt underbart <3

I eftermiddag börjar våran helg och det är så underbart att ha Johan hemma på fredagarna. Får njuta så länge det varar eftersom det kanske inte blir så framöver!

Idag ska jag tillbaka till naprapaten och jag är sååå glad för det! Fy tusan vad jag har haft ont sen jag var hos henne, inte bara när jag rört på mig utan även när jag böjt mig framåt, vilket jag inte haft förut!

Imorgon em bär det av mot Norrköping och goaste Jenny! Ska bli så kul och få träffa henne och sen blir det lite äventyr till Ullared! Måste komma ihåg och ta med mig både alvedon och noskapin så jag överlever =P

Nu blir det att få lillprins att sova och det är sååå typiskt att idag när jag inte har tid att sola så skiner solen för fulla muggar! Jag som behöver massor av sol för att få energi och ork! Karl sover ju när jag är borta och jag vill inte vara ute med honom när det gassar för fullt, eftersom han inte vill sitta i vagnen nå längre stunder!


Kommentarer
Postat av: Malin

Att inte jag är i Norrköping... :(

2010-06-10 @ 13:44:10
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0