Husvagn...

För nån vecka sen köpte vi en husvagn, billig och gammal.... Idag började vi titta för att ev byta tapeter och golv i den, men när jag började dra bort tapeter så upptäckte vi att det var fukt, fukt och återigen fukt i väggen... Materialt bakom tapeten var murken och tyvärr så är det en del jobb med att kunna få den så bra att vi kan ha våra små och sova i den, så nu har vi tittat efter att köpa en nyare vagn!

Jag hoppas, ber, längtar, drömmer och bara vill såååå mycket att vi köper en nyare vagn så vi kan ut och resa med våra små!

Saker jag tänkt /drömt som att skaffa pool och sånt kan jag verkligen lägga på is då. Hellre att vi kan åka på roliga semestrar med barnen om så bara över en helg!

En Kabe blir det iaf, sen får nog plånboken styra vilken stort och årsmodell =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0