Inte en natt till......

Fy f-n för mina nätter nu för tiden! Karl har de senaste veckorna sovit katastrofalt och nu börjar jag känna att jag inte orkar mer! Kan inte, orkar inte ens räkna efter hur många gånger han vaknade i natt och jag märker att han precis som Jonna sover sämre om natten ju mindre han sover om dagen, men hur tvingar man en bebis att sova som inte vill sova??? Han har även börjat få "klarvakna" stunder mitt i natten och vad säger man när man hör ett ljuvligt litet "barnprat" när man är som tröttast =P Nej, hoppas på bot och ändring och jag hoppas definitivt att allt hänger ihop att han numera går för det började ungefär i samband med det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0