ReSpEkT

Det är verkligen något jag vill att mina barn ska lära sig...

Att lära sig respektera andra människor och att uppträda mot andra som man vill att andra är mot en själv!

Någonstans så brister det här hemma! Jag vill gärna att mina barn har kompisar  och dom får gärna vara här hemma, men jag vill att dom tar hänsyn och respekterar oss som måste upp om mornarna.... antingen för att jobba eller för att gå upp med dom små!

Jag tolererar inte att man har kompisar och är uppe hela nätterna och på det väcker dom som sover!!! För andra natten i rad vid kl 3 så väcks jag av pratande tonåringar ute på framsidan av huset...... Hur arg jag var ska jag inte skriva, men det kokade i mig!

Det är inte okej att inte visa hänsyn i detta hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0