Sommar sommar sommar.....

Så himlans glad över att sommaren börjar närma sig och ju fler dagar med sol, ju varmare måste det ju bli...

Igår morse sov älskade barnen ända till kl 08.00, helt makalöst underbart skönt och det finns hopp om livet! Idag blev det en "sämre" morgon med 6.43..... För nån månad sedan var 06.43 värsta sovmorgonen, tänk vad fort man vänjer sig med att få sova!

Förhoppningsvis så kommer jag åka iväg på SPA med Fnulis och kanske några andra tjejer i september och det vore sååååå underbart härligt! Maken tvekade inte en sekund, utan när jag sa att jag kan ta det i födelsedagspresent så sken han upp direkt, haha. Han är alltid glad när han slipper fundilera ut något till mig ;-)

Nu ska jag mysa lite i soffan en liten stund för sen är det frukosttajm med de små! Idag är vi helt själva hemma, de två stora har rymt fältet till både glädje och sorg.... Glädje över att få sova om nätterna och till sorg för att jag alltid saknar dom när dom inte är här <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0