Trött tröttare tröttast........

Gjorde ett försök att lägga mig tidigt igår med en tro att vakna utvilad, men jag bedrog mig rejält.....

Karl har i natt varit klarvaken vid 02.00-02.30 ungefär och ville absolut inte sova =S Han kastade nappar och efter några nappistoppningar, så la jag mig med honom i stora sängen i hans rum.... och det är DEFINITIVT = dålig sömn bara det... Men det tog dessutom jättelång stund innan han somna och vad klockan var då vågade jag inte ens titta på.. Med tanke natten så trodde jag att vi skulle få lite sovmorgon till runt en halv åtta, men 06.23 slog lillprins upp ögonen och ville inte sova mer, fast han var dötrött och nästan inte orkade sitta upp =(

Nu är det bara att försöka vila när Jonna är på dagis!

Från och med den här veckan så är hon bara 15 timmar i veckan igen , då dom på dagis tycker att hon är så lugn och så, bara hoppas hon förblir det sen också! Hemma är hon def inte lugn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0