Trötta barn..

Karls sömn har helt plötsligt gått åt det sämre hållet igen och jag begriper inte varför... Han har sovit så himlans bra, till och med hela nätter, men nu helt plötsligt så vaknar han stup i kvarten och gallskriker.... Eller han gallskriker inte så där hysteriskt så man skulle kunna tro att han drömt nån mardröm, utan mer som att kom och ta upp mig.

Igår, innan jag ens lagt mig, så hade han vaknat en 3-4 ggr och lagomt när jag hade försvunnit in i dimman så hör jag uuuääääh... Eftersom mannen får sovmorgon idag så var det hans "nattpass" så jag fick peta på honom så att han fick gå in och kolla läget. Efter 4 försök så insåg båda två att det lika gärna var att ta honom till vår säng och hur det gick vet jag inte riktigt för jag stoppade i öronproppar och la mig på sidan och somna, fast i ett annat rum ;-P

Däremot så behagade lillmannen att vakna 5.20 i morse, whaaat???????? Han som sovit så himlans bra om mornarna också senaste veckorna.

Nej lillprins följer inga mönster och han följer definitivt inte sina systrars sömn-mönster, så frågan är vad månne det bliva av denna lilla man!

Nu har han varit vaken i drygt en timme och han är såååååå trött och ingenting är bra och då blir ju frågan ännu större, varför vaknar du så tidigt när du ändå inte är utvilad??????

Happy friday ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0