Underbart..

.... är kort, men ändå hann vi med massor i helgen!

Har varit en kanonhelg och jag är sååååå glad och fylld med kärlek och energi efter att ha tillbringat den med min älskade familj!

Fredagen med Pizza Hut och grillning med svägerskan och svågern.... Lördagen med bästa familjen Fagerlund, mys med god mat, lek och spel ;-) och söndagen fika med familjen Lindholm och en massa husvagnsprat <3

Mer såna här helger åt folket ;-)

Idag fortsätter vi med myset och då ska vi till min kusin Amanda och gratta henne på hennes 18-års dag <3

Något som är mindre underbart är nog tonåringar som har sommarlov! Moa har då sitt rum fullt med kompisar och det gör mig inget..... bara jag får sova. I natt vaknade jag vid 3 av att några killar stod ute och förmodligen rökte.... Vilket går över mitt förstånd och ännu mer när de kastar fimpar på våran gård.... Grrrr............. Vi har små barn som leker på gården och hur lätt är det inte att stoppa i sig fimparna....

Nåja... bor man på landet så är man van vid att det är tyst utanför sovrumsfönstret så jag kunde så klart inte somna om förrän dom hade gått in igen... så idag är jag lite trött och sliten!

Min mobil fungerar idag, iaf så här långt =P Skönt.................. =)

Nu blir det frukost med de små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0