Ännu en dag!

Så nu börjar det äntligen lugna ner sig lite! =)

Har precis pratat i telefon med bästa Karin och hon är för underbart härlig! Himlans glad att jag lärt känna henne!

Även om jag fick lite sovmorgon av maken idag, så känns det som att jag hunnit med massor och nu blir det soffhäng en sväng med maken innan vi drar oss mot Avesta och Franzéns och till nån mekaniker av nå slag som ska fixa en koppling till vår grävare!

Det börjar närma sig med Manchester och jag är lite nervös över att jag inte kommer hitta nått som passar =/ Om inte så lär jag ju iaf hitta en massa till mina barn iaf!

Karl börjar bli mer och mer rörlig och idag ställe han sig med händerna i golvet och fötterna i och reste som sig upp, har för mig att Svante också gjorde så precis innan han börja krypa :-D

Nej, mys i soffan var det =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0