19.00

Karl sover och Jonna är hos farfar.... Såååå tyst och skönt att jag blev sååå trött! Skulle nog kunna somna direkt om jag la huvudet på kudden!

Mina underbara älskade barn ♥

Karl är så rolig och busig att man skrattar mest hela dagarna åt hans små upptåg.

Jonna är så enormt charmig just nu och det är otroligt vilken kärlek man kan känna för sina barn!

Matilda är hos Julia och lanar för brinnande livet, men i natt gick det tungt för dom ;-) Får se om lyckas i natt iaf :-D

Moa ska på fest hos en klasskamrat och jag misstycker rejält! Kan inte förstå varför man som tonåringar måste dricka alkohol??? Moa vet vad som gäller och överskrider man gränsen så får man hålla sig hemma.

Nu ska jag spela lite spel på facebook och sen blir det nog sängen ;-)

By the way gå med i min underbara grupp på facebook:  http://www.facebook.com/?ref=logo#!/group.php?gid=125853817427237&ref=ts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0