Barn är livet..

Den bästa stunden på dagen är nog när mina stora tjejer kommer hem från skolan och hela min älskade familj är samlad, förutom maken förstås som måste jobba...

Det är få stunder vi är alla tillsammans, men dom är iaf bäst ♥

 

Nu ska jag försöka ta hjälp av dom så att jag kan röja upp bland tvätten... Nog för att vi är 6 personer i familjen, men jisses vad tvätt vi har... Får lite damp emellanåt när Moa och Matilda kommer med deras stora högar bara.... Det är ju inte så att man lägger tröjan i tvätten när den är smutsig utan först måste den ligga och gotta till sig på sovrumsgolvet i några dagar............. i värsta fall veckor innan den dimper ner där *grrr* så när man ÄNTLIGEN tror att man är i kapp så är det bara att inse att man får börja om från början =O..................

 

Just nu är en sån tid...... båda har bäddat rent i sängarna, men tror ni att dom förra sängkläderna låg i tvätten som de hade innan de bytte sist, *sliter mitt hår* näää då, så istället för två uppsättningar så är det 4 som ska tvättas i ett bräde. När jag var hem till en kompis och såg hennes dotters rum så kändes det iaf rätt bra..... det rummet var inte heller ämnat för en mamma/pappa att komma in i ;-)



Skulle kunna vara mina tjejers rum, men jag har snott bild ifrån någon =P


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack Jeanette. Det är alltid lika kul att komma hem till er. Jag ser verkligen fram emot resan i sommar :D Ska bli super skoj. Kram<3



2010-05-05 @ 16:37:07
URL: http://jjonasson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0