Buuuurrr!

Det är snart mitten på maj och det är sååååååå kallt ute att det riktigt isar i kroppen!

Jag hade sett fram emot en varm vår med massa uteliv! Nu får man ju klä sig som i vintras om man ska härda ute och på det så dimper det ner lite regn... Så där lagomt mycket att man blir fuktig..

På lördag har vi dop här och det vore ju underbart om solen kunde skina då så det blir varmt på inglasade altanen... Jag ska börja leta efter en filt-matta att ha på golvet där... tror det skulle bli hur mysigt som helst ;-)

Nu sover lillprinsen och jag har en massa jag borde göra, men nu ska jag först vila... Tycker jag är värd det efter min natt ;-)

Kommentarer
Postat av: Tanten

Växthuseffekten. Värmen kommer stiga drastiskt.

Jo eller hur?!?! :-/

2010-05-10 @ 11:52:02
URL: http://mobilblogg.nu/Tant-Rosa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0