De gråtmildas tid...

Vet inte vad det är med mig..... Tårarna trillar för allt och ingenting och just nu så längtar jag tills maken jobbar närmare vårt hem =/ Jag har honom hemma en liiiten stund om kvällen, men det gör nästan saknaden värre! Så mycket man vill göra, hinna och tiden går bara åt för maken att återhämta sig, äta, duscha och sova! <3

Sen gråter jag nästan en skvätt när min älskade Jonna sitter och sjunger för mig... Hejsan hoppsan falle falle la.... och en visa om nå apor som hoppar i sängen och då ringer mamman doktorn som säger att små apor inte får hoppa i säng, haha!


Kommentarer
Postat av: Julia

Jo, han ska alltid va så pinsam hela tiden! :(

Men Matilda kan juh inte veta när man använder ordet pinsam, för jag tycker du inte är ett dugg pinsam :D

2010-05-18 @ 20:18:36
URL: http://jjonasson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0