Den blomstertid nu kommer med lust och fägring stor....

Snart är det skolavslutning för mina stora tjejer och Moa tar stora klivet ut ur grundskolan och in i en ny era!

Jag kommer gråta ihjäl mig på skolavslutningen..... Dels älskar jag skolavslutningar, så vackert med alla uppklädda barn... fina sånger och att få vara i kyrkan med den underbara akustik, men så är jag ju blödigare än blödigast...<3

Moa ska sjunga och jag kommer vara en mycket stolt mamma.... Undra bara om hon kommer kunna hålla tårarna borta själv?!


Kommentarer
Postat av: Corneliusmichelle

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2011-04-27 @ 12:04:43
URL: http://corneliusmichelle.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0