God morgon goa vänner!

I morse var jag sååååå trött när Karl vaknade kl 05.43. Har sovit jättehårt i natt, efter att jag väl somnade.

När Jonna vaknade och kom ner för trappan så tittar hon ut och ser att det är dimmigt ute och så säger hon: Vem har gjort det där ♥ Fick mig ett gott skratt =)

Glömde berätta igår att jag satte på Karl ett av hans halsband han fick på dopet, det var från mormor och med texten Karl på en bricka. Igår kväll så upptäckte Johan och Moa att brickan saknades på halsbandet =( Vi har verkligen letat över allt, men vi hittar den inte... Lite rädd att Karl skulle ha ätit upp den, men eftersom jag fotade honom 20 min innan vi upptäckte att den var borta så vet jag att jag borde ha märkt om han hade haft den i munnen....... Hur som så har vi verkligen letat över allt utan resultat =(

 

Idag måste jag ringa till bvc och höra mig för om Karls förkylning eller vad det är för något... Har svårt och tro att man kan vara dyngförkyld i 4 ½ vecka och att det bara rinner ur en...... Hostan sa hon att den kunde sitta i 7 v, så där är det ju 2 ½ vecka kvar och kanske hör det ihop!?!

 

Nu blir det frukosttajm strax =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0