God morgon!

Oj oj vad det har åskat och blixtrat i natt! När barnen för en gångs skull sover så dundrar åskan för fulla muggar. Så himlans typiskt =) Börjar nästan tro att någon inte vill att jag ska få sova en hel natt ;-)

Idag kom regnet som dom för spått och jag hade hoppats att de skulle ha fel som vanligt, men det verkar bara som att det är fel när det ska vankas sol =)

Blir iaf en jättelugn dag idag! Känner mig rätt trött och slut.

Jonna ville att jag skulle ringa till dagis och säga att hon skulle komma idag, hi. Hon älskar verkligen dagis och det känns himlans bra, då behöver jag inte oroa mig när jag ska börja jobba igen. Hoppas att Karl kommer tycka om det lika mycket bara.

Igår på vernissaget så var han ute med dagisfröknarna när jag hjälpte till och skar upp grönsaker till dippen och han såg ut att stortrivas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0