Grilltajm...

Idag blev det grillat till kvällsmat och det var sååå gott, men nu är jag mätt så jag håller på och spyr istället... Inte bra och med tanke på hur jag mått senaste dagarna så gör det det hela än värre...

Måste verkligen pallra mig iväg på tisdag och ta prover innan jag går i taket!

Bloggen är inge rolig och läsa för jag har noll ork, noll lust och jag mår apa!

Jonna är ute med farmor just nu och planterar liljekonvaljer och penséer som jag köpte häromdagen (inte liljekonvaljerna dock ;-)..)

Tur jag har världens bästa svärmor! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

men hjärtat vad är det som gör att du inte går till doktorn? Du har ju mått dåligt länge ju? KOM IGEN NU!!!



Man ska inte ha det som ett måste att skriva i sin blogg.. det ska vara skoj med! Låt det vara ett par dagar eller skriv bara en gång per dag och sammanfatta dagen?



Kramen

2010-05-02 @ 22:29:32
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0