Gud vare med oss!

Nej troende är jag inte, men man börjar ju fundera hur solen kan skina de dagar då regn verkligen hade varit mer än katastrof! ;-)

Idag ska vi ha städdag hemma hos svägerskan, som jag berättat tidigare, och hur roligt hade det varit med hällregn när man ska kratta, trimma, plocka undan saker om det regnat <3 Nu får vi iaf en strålande underbar dag!!

Idag blir det även morsdagsfirande och jag väntar med spänning på vad Moa ska ge mig. Hon har längtat hela veckan efter att få ge mig det hon köpt och frågat mig så många gånger om jag tror att jag blir glad så nu är jag spänd på vad hon tänkt ut till sin älskade mamma!
Oavsett vad det blir så kommer jag bli glad Moa, det är ju tanken som räknas!

Nu blir det lite motion före städningen, så på återseende!


Ha en underbar dag alla mammor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0