Jo men visst..

Alla som känner mig vet hur vimsig jag är... lite små disträ och glömsk, men att komma ihåg plånboken när man ska åka och tanka det gör även jag, men det finns ett litet men även i denna historia och det var att jag hade inte mitt bankomatkort I plånboken.... Så där står jag, lagomt strandsatt efter att ha vägrat åka och tanka tidigare och med en lampa som lyst alldeles för länge........... utan bankomatkort och apparaten tar varken kontanter eller andra kort, tjohooo!

Till min räddning så står iaf underbara Pillan, som är på väg in i affären, och räddar min och barnens dag! Hade absolut inte tagit mig hem och tillbaka igen!

Så tack underbara du Pillan, oavsett om du läser det här eller inte, för du får tack på fler ställen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0