Ljuvliga dag....

Det verkar bli ännu en helt makalöst underbar dag med sol och värme!

Jag lever verkligen för dessa dagar och jag känner hur lyckan / kärleken sprider sig inom mig! ♥

 

Har nu pratat med Lena på bvc som satt upp mig på en telefontid till doktorn angående Karls "förkylning"

Det kan väl ändå inte vara okej att vara toksnorig, genomskinligt, som rinner hela tiden non stop! Jag misstänker pollen, men som Lena sa, så brukar man aldrig märka av det första året, så kanske är det en kombo att pollen retar näsan men att det inte är nån allergi?!

 

Så snart doktorn har ringt ska jag ut i solen och njuta och för hoppningsvis så sover Karl en stund så att jag hinner få lite solstrålar på mig.


Kommentarer
Postat av: Lina

kan inte vara så att han har tände rpå g då lr? lova är alltid snorig när hon fått tänder, kanske inte ska hålla på sådär länge men en blandning av lite kankse

2010-05-17 @ 11:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0