Lugn och ro..

Blidde inget besök hos naprapaten =( Hon ringde och berättade att hon åkt på migrän och var tvungen att avboka. Fick dock en ny tid den 3 juni, så jag hoppas att den blir av iaf!

Det är underbart härligt varmt ute, men Karl nöjer sig inte i vagnen så vi får hålla oss inomhus. Han svettas kopiösa mängder och jag får inte i honom någon vätska..... och då menar jag typ vatten. Välling äter han ju morgon och kväll, men såna här dagar så skulle han nog behöva få i sig mer av annat också.

Svårt med kläder också när han blir så himla varm i allt... T-shirt och shorts vill man ju inte ha honom i solen med .. Hmm svår nöt att knäcka, men jag är iaf glad åt vädret! =)

Nu luktar det inte gott här... tjing ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0