Lunchtajm...

Nyss hemkomna från Kyrkis! Vi var bara tre st men minst lika roligt ändå =P

Kul att få träffa andra vuxna (och barn)  ;-) Det känns som att man saknar vuxenlivet emellanåt, eller att bara prata vuxet :-D

Hämtade ut två stycken paket idag och det är väl den största lyckan när man bor på landet och har långt till affärerna, hi.

Ett par underbart snygga Vagabond skor blev det till mig och en parfym Christina Aguilera mmm... Får göra mig snygg för maken och ha på mig skorna och parfymen ;-)

Jag måste göra reklam för sighten www.eleven.se Jag avgudar att handla därifrån.... Inte bara för att det är bra priser och bra sortiment, utan för att när man beställer får man alltid med en massa prover på olika saker och det är lika spännande varje gång! Det är lite som julafton att öppna paket ifrån dom ♥

http://www.vagabond.com/vagabond_product.aspx?ItemNr=2913-301&color=&isoCode=SE 

Kunde inte länka nån fin bild på skorna, men där är dom iaf ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0