Och regnet det bara öser ner...

Helt otroligt vilka kontraster det kan vara i vädret! Gårdagen som var tagen ur en underbar härlig saga... mot dagens regnrusk!

Hoppas dock att det klarnar upp under dagen! Vi behöver dels klippa gräset, men man blir ju så mycket gladare när solen skiner =))

Lina, angående Moa´s sång så vet jag faktiskt inte. Får höra mig för...... jag hade sååååå gärna velat ha det inspelat! <3


Idag blir det nog en lugn dag.. När det är innemysardagsväder så önskar man att man hade två små som också ville ligga i soffan och bara mysa ;-) Karl sover dock som en liten gris ute på altanen så han lär nog inte sova nått mer idag, så det blir nog fullt med bus istället!

Kommentarer
Postat av: Malin

Missed u...

Varit hos svärisarna och har lite abstinens av att läsa vad som händer hos dig.. Har massor att ta igen ser jag ju direkt! Lika bra som en novell i en tidning.



Puss underbara

2010-05-16 @ 10:04:16
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/
Postat av: Lina

ja gör de för de vill ja höra, annars får hon sjunga dne igen i nån kyrka heh eo så får ni spela in detS

2010-05-16 @ 16:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0