Party party

Snart så ska svägerskan ha sin 30 års fest och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig... Hämtade ut ett paket från HM idag och jag trodde att det var min tunika som jag beställde till just festen, men tji fick jag =S Den var tydligen restad så jag fick ett par vita jeansleggings som var skitfula så dom blir det att returnera =/

Jag vill ha något som sitter snyggt på mig, något som är så där lagomt sexigt och något som får mig att bli en puma, haha! Jag har en skjorttunika som jag hade på dopet... bilden som jag bjöd mig själv på..... och sen har jag köpt en svart klänning... Hade urringningen varit djupare så hade det blivit en sexig klänning, men nu är det mer en klänning rätt och slätt!

Jag som hade hoppats att hitta just DET.... Så sällan man är på fest numera så då vill man ju vara ännu snyggare, haha!

Blir att leta vidare.... Karin, vill du följa med mig till Västerås?? =P

Kommentarer
Postat av: Karin..

Off course baby! Vi får se när dte passar bara. Men dte vpre kul. Du är het i allt vännen! <3

2010-05-27 @ 16:24:55
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0