Pengar..

Jag vet att många säger att livet med en massa pengar inte betyder mera lycka, men tänk ändå vad skönt att kunna köpa det som andan faller en in.

Man (JAG) kan väl ändå tycka att när man närmar sig 40 så borde man väl kunna få ha ett hem som man verkligen vill ha det.... Med möbler och sånt och känna att man trivs..

Hade inte sagt något om jag var under 30 och då inte bott i eget boende så länge.

Därför suktar jag ff efter att få ett hem som jag vill, med de möbler jag önskar och inte bara hitta budget varianter hela tiden och "pussla" ihop saker =/

Nu vet jag att många säker tänker att det är en tjusning att även längta efter saker att kanske spara ihop till det där, men det gör man ju redan ;-) eller iaf vi =P


Kommentarer
Postat av: Lina

shabby chic är såå fint skulle em vilja ha ett litet hus helt inredd med den stilen:)

2010-05-01 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0