Rainy sunday..

Hade hoppats på ännu en ljuvligt varm dag med familjen, men idag regnar det och så regnar det lite till! Ser tungt ut att det ska hinna ljusna upp, men man ska aldrig säga aldrig! <3

Söndagar är ingen bra dag för mig.... Jag blir så deppig när jag vet att det är fyra låååånga ensamma dagar framför mig och allt slit som det med för...

Jag tror nog att hade jag varit ensamstående så hade jag nog haft det lättare i tanken, än att veta att man "alltid" är själv så mycket och aldrig egentligen har nån egen tid över huvud taget.

Iofs var jag ensam när jag klippte gräset, vilket var jätteskönt, men man vet ju att barnen finns i närheten så helt själv är man ju ändå inte..

Idag kommer Robin och hälsar på och på eftermiddagen så ska vi till farmor och hälsa på. Hon ska bjuda på middag = lyx =)

Nu ska här roas små barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0