Har man inte jobb så skaffar man sig jobb!

Har försökt och vara så där riktigt duktig den här veckan och hålla efter tvättkorgarna och sagt och gjort så satte jag på maskin nummer två för dagen och stängde dörren till tvättstugan.

När vi ätit frukost så bad jag Jonna hämta trosor åt henne där inne och hon kom tillbaka ganska snabbt och sa, det är alldeles blött där.....

Mycket riktigt HELA tvättstugegolvet var täckt med vatten... Nu är vår tvättstugan inte bara en tvättstuga utan det är även en grovsköksingång och det är lika med massor av skor och ytterkläder och tyvärr låg Jonnas ytterkläder på just GOLVET och simmade i vattnet.... Turligt nog var det bara gummistövlar som flöt och inte mina nya skinnskor =O

Nåja, det var bara att kavla upp ärmarna och börja kolla i silen i golvbrunnen och den var tyvärr väldigt igensatt av div hår, urk! Ni som rensat en golvbrunn nån gång vet att det inte luktar så där väldans gott och det gjorde det inte i våran heller ;P

Med silen ren så var det bara att försöka få bort allt vatten och med en ICKE underbar golvläggare så har vi allt annat än rätt fall till våran brunn så fy satan vad jag har skyfflat vatten så att de ska åka åt rätt håll =S

Nu är iaf golvet både torrt och rent, golvbrunnen jättefin och tvätthögen två maskiner mindre =)




Kommentarer
Postat av: Fnulan

Öööö det är sååååå ÄCKLIGT!!!! Jag har massor med hår, tjockt och krulligt och hälften av det ligger i duschen.... blääää



Hjärtat, ska du inte med på mammablogg galan?????? SNÄLLA!!!!

2010-11-18 @ 22:22:49
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0