Rapportering från Wassbergs sjukstuga!






Man undrar ju lite hur sjuka och hur mycket sjuka barn kan bli och svaret är ofta mycket!

Karls ögoninflammation är tillbaka och hans ögon är igenkletade på morgonen, MEN igår kom inget var under dagen, så jag hoppas att det förhåller sig så idag också, för då kan jag lugnt lämna dom på dagis imorgon.

Inga vattkoppor så långt ögat kan nå, så tänk om gud varit så barmhärtig mot oss att han tycker att vi haft vår beskärda del av sjukor???!!! Man kan ju inte annat än att hoppas iaf ;-)

Jonna har ett kletigt öga, men det är bara på morgonen, så jag hoppas att det stannar där. Hon blir skogstokig när ska torka rent ögat på henne och man skulle lätt kunna tro att jag misshandlar henne när jag stryker med en liten bomullstuss över ögat, haha!

Nåja, det var nog allt. Mina krämpor är inget att snacka om och inget man behöver ligga i sängen för när man är en mamma ;-P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0