Tradera-fan

Oj vad jag har budat hem grejer på Tradera och jag kommer få så fint hemma ;-)



Här kommer lite av det som snart dimper ner i min brevlåda ;-)

Hjärta i stål med vita pärlor. Shabby chic!

Underbart shabby chic hjärta

Träd blommor Väggord dekoration Väggdekor wallies.


Här är det wallies jag köpt till Jonnas rum :-D


NY Krans metallkrans hjärta jul shabby chic

Grå lykta i zink. krona. Romantiskt. Lantligt.


Denna vackra krona ska jag ha på min möbel ute i nya hallen sen ;-)

Svart Skål i form av HJÄRTA m. TYCKER OM DIG-text



Örngott "shabby chic"


Denna kudde ska jag ha på min säng när jag köpt mig mitt dröm överkast på Mormors Hus utanför Söderbärke =)

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sv: Lite klassiker - tackar för dom =)

2010-11-23 @ 20:37:18
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: malin

Åh har du hittat en krona nu =)



Hittade du väggmärkena på tradera? Har inte tänkt på att söka där...gillar de jätte mycket men tycker de är dyra att beställa.



Kram kram

2010-11-23 @ 22:33:50
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0