Det är bara att insE

Hösten är här och den tänker stanna!

Jag bara måste hitta kläder till mig så jag inte fryser ihjäl nu.... Även om jag blir bra i foten och kan börja använda "vanliga" skor snart, så kommer jag DEFINITIVT inte kunna använda mina höööögklackade skor på ett tag =( Törs inte ens tänka tanken på att pressa ner foten i dom =O Så jag måste försöka hitta en snygg stövel eller liknande med liiiiten klack eller inte alls och hur lätt är det. Jag är lixom fröken högklackad och jag känner mig som en pygmé utan dom, hi!

 

Har du nå tips på snygga skor, så hojta till, tar tacksamt emot allt som kan tänkas vara passande ;-)


Kommentarer
Postat av: Abelyvonne

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-05-30 @ 18:35:16
URL: http://abelyvonne.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0