??

Så mycket som jag vill och så lite som jag gör. Så mycket jag önskar och så lite som slår in!

Just nu drömmer jag om ett städat hem, tipp topp, men jag tror att enda sättet att få det är att köpa det, för idag har jag knappt suttit på häcken och ändå har jag "bara" hunnit tvätta två maskiner tvätt, hängt och vikt, städat i köket, lagat mat, plockat ur och i diskmaskinen... plockat leksaker saker och sen har jag gömt julklappar :-D

Låter ju inte som om jag gjort något, men ändå har dagen rusat iväg och inte ens hälften av allt jag hade velat få gjort fick jag gjort =)

Nåja, tur det är en dag imorgon också :-D

Kommentarer
Postat av: Karin..

Så mycket har jag inte fått gjort på en vecka! Hahahaha.... Du är duktig! Vi får kämpa på och drömma om hur fint vi kommer ha när barnen växt upp.. =P Puss puss, ha en kanondag!

2010-10-22 @ 07:09:06
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0