Härliga fredag!

Underbara dag med maken hemma = sällskap!

Idag har jag ont i foten, kanske beror det på att jag var uppe totalt 2 timmar mer mot andra dagar... Lite mer svullen i foten och jag har till och med känt av den i natt =/

Betyder att det där med att vila inte är så dumt då.. Bara mitt psyke som inte riktigt klarar av att inte göra som jag vill!

3 v kvar tills jag kan gå på Afro, tjohooo... Hoppas jag vågar ta ut ordentligt, så jag inte blir för rädd att göra illa mig..

Ikväll är vi bortbjudna på mat till Karin & Johan Andersson, det ser vi fram emot =P <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg! =)

2010-10-08 @ 14:03:14
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0