Hur roligt är det?????

Har bestämt mig för att jag MåStE ner i vikt IgEn, så sagt och gjort.... Jag börjde i måndags och idag har jag gått upp 300 GRAM, det är ju som man inte vet om man ska skratta eller gråta!

För er som inte vet så har jag varit med i viktväktarna till och från i hela mitt vuxna liv och idag så kör jag själv via deras webb-sida, så jag vet vad jag äter och hur mkt jag stoppar i mig, vilket då de definitivt borde ge mig viktminskning och inte ökning!

Hur hittar man motivation efter såna dagar??? Hur orkar man hålla i??

Nåja, vi får se vad vågen står på imorgon, är det plus igen så går jag nog och drar täcket över mig och blåvägrar att gå upp!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Karin..

Men kroppen hinner väl inet sätta igång och fatta vad du håller på med på en dag! ha is i magen och kämpa nu gumman! <3 Snart får du affra igen.. =P

2010-10-21 @ 08:02:23
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0