Livstecken :-)

Först måste jag säga att jag är så glad för era kommentarer :-) Sen så skriver jag fr mobilen så texten blir lite knäpp :-S Gällande min arbetstid så är jag fl på 50% och har sökt det i 1 år och fått beviljat. Eftersom jag har så långt till jobbet bad jag om en ledig dag per v. För att vara snäll mot mina jobbarkompisar tänkte jag då ta varannan fredag ist för varje, men det spelade tydligen ingen roll :-/ Hur som ska jag få intyg fr läkaren om att jag behöver vara ledig fredagar, så då får chefen det hon behöver :-$ Sen måste jag berätta att det var ett ben i foten som var av, grattis Jeanette!! Jag har verkligen tur jag! Näää alla sover så jag ska oxå försöka göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0